fbpx
Menü Bezárás

Felfedeztük a Tisza-tó vidékét

Május utolsó hétvégéje csodaszép időjárást hozott, így igazán nagy élmény volt a Tisza-tavi túránk, a ragyogó napsütésben. bre_tiszato
Bár nem voltak jó előjelek a hétvégére, szombatra elvonultak az esőfelhők, és ragyogó napsütéses időben indultunk el közösen Budapestről, hogy felfedezzük a Tisza-tó vidékét.

Szombaton a “klasszikus” Tisza-tó kört tettük meg, szállástól-szállásig 70km-t tekertünk. A ragyogó napsütésben kellemesen el is fáradt a csapat, így a vacsorára bográcsban készült virslis lecsó szinte mind egy szálig elfogyott, a grillhúsokat pedig többen már csak desszertként fogyasztották 🙂

Vasárnap aztán az északi “tavak” felé indultunk, de sajnos nem tudtunk az előre tervezett útvonalon menni, a magas vízállás miatt nem közlekedtek a kompok. 🙁 Így némi újratervezés után Egyek felé indultunk, ahol megnéztük az áradó Tiszát, és a komp hűlt helyét :), majd a töltésen visszaindultunk a szállásra. Egy rövid ebédszünet és pakolás után megindultunk vissza Budapestre, ahová fél öt körül meg is érkeztünk, így este még kényelmesen letudtuk állampolgári kötelezettségeinket is.

A túra további képeit google photos galériánkban nézhetitek meg.

A képekért köszönet Andinak és Eszternek.

Legközelebb a Szigetközbe, majd a Karancs-Medves vidékre látogatunk. Tartsatok velünk akkor is!