fbpx

Nőnapi virágles túrán jártunk

BRE szabadidő MakkosmáriaTéli hónapok után vágyik az ember a friss levegőre. E hatásra találkoztunk mi is március 8. napján. Vonatfütty hangjára indultunk Normafa vasútmegálló helytől, hogy egy könnyed túrát tegyünk a dél budai hegyek lankáin. Első megállónk Norma áriát hallott viharbükk emlékhelye, majd Csacsi rét érintésével értünk Makkosmáriára. Innen kis dél-olasz érzés kerített hatalmába Sorrento vonulatára felkapaszkodva, a mészkő csúcsokon megpihenve. BRE szabadido tavaszi virágles túra
Széles, murvás emelkedő vitt minket a fellegek irányába, hogy a Farkas-hegyen néhány percre megpihenve a repüléstörténetbe merüljünk. BRE szabadidő FarkasrétTovább sétálva a budaörsi kopárok mentén a piktorok üregeihez értünk. Ébredező erdei úton jutottunk -leánykori nevén- a Kolacsovszky turistaházhoz, hogy ebédünket elfogyasszuk. BRE szabadidő turistaház Egy hosszabb lejtő után erdei ösvény hóvirágos szegélye vitt át a Farkas-völgybe, hogy végig sétálva rajta a kiindulási pontunkra visszatérjünk. BRE szabadidő hóvirág

Kellemes séta, szép idő, lassan virágba boruló rügyeit bontogató természet varázsolta széppé vasárnapunkat.

A túrán készült képeket itt megtekinthetitek.

Legközelebb északi várainkhoz kirándulunk, tartsatok velünk akkor is!